onsdag 1. desember 2010

1. desember

Endelig er den her, julemåneden! Den beste måneden hele året. Alle hjerter gleder seg <3 Her er leiligheten julepyntet, og vi har fått det så koselig kan dere tro. Her er julen rød med naturfarger. Har funnet ut at jeg må ha innslag av rød for å få den rette julestemningen.

Jeg og min kjære benket oss forran tven og så en episode med skomakergaten. Fant nemlig en liten DVD-boks som jeg bare måtte ha med alle episodene. Så koselig med gjensyn av Jens Petrus, Tøfflus og John Blund!




Ellers har vi åpnet første luke i julekalenderne vi fikk sendt med fra mamma og pappa. Vi blir aldri for gamle til å følge de gode tradisjonene. Pakkekalender har vi også her i leiligheten hvor vi gir hverandre en liten pakke annenhver dag! Det er SÅ kos med jul.

Hadde ellers noen fantastiske dager i Stavanger. Hadde feiring med jentene mine på lørdagen med god mat og drikke. Var så godt godt å se alle, og prate med dem igjen. Fantastiske jenter <3 og guri så mange flotte gaver...helt målløs. Fikk ikke tatt med meg alle bort nå pga plassen, men noen skal dere få se senere. Ble ihvertfall fornøyd med absolutt alt!

Ha ein koselig desemberkveld.

1 kommentar:

  1. Kjempekoselig!!
    Det ble jammen meg en rød jul her også, gitt. Vanskelig å unngå alt det røde, men så er det jo utrolig fint med rødt når det er jul. Blir liksom ikke helt jul uten litt rødfarge rundt forbi.. ;)

    SvarSlett