søndag 5. desember 2010

Jul i stua

Vil viser dere litt hvordan jeg har pyntet i stua denne julen. Som sagt går fargene i rødt og naturfarger. Syns det er så koselig når alle lysene er tent, pleddet er brettet godt rundt skrotten og det er mørkt ute. Storkoser meg selv om jeg sitter med pensum i fanget <3

En liten kollage av hvordan stua vår ser ut i helhet.

I enden av tv-benken har jeg svibel oppsatsen som har blomstret så fint, snøkule og det nye hvite sinkhuset mitt. Er så fornøyd å endelig ha ett i hus <3

Disse to små herlighetene i sink kom jeg over i en blomsterbutikk i bogstadveien.  

Når jeg var hjemme fikk jeg kjøpt meg disse to nydelige koppene i Green gate som jeg har satt svibler i. Et lite tips om svibler om en ikke ønsker en så lang stilk er å ikke vanne dem for mye.

Denne fine t-lys holderen kjøpte jeg på salg i fjor på Hamar og er fra Sia. Ble så glad når den endelig kunne bli pakket frem.



Til burdagen var jeg SÅ heldig å få en fjøsnisse som mi kjære Maren har laget. Ble så glad! Tenk at hun greier lage disse koselige nissene, og at jeg var så heldig å bli eier av en. Mamma ble helt oppslukt og har bestilt seg to. Tusen takk Maren-mi<3

Og til slutt vil jeg vise de to nydelige lyskluene jeg fikk i gave av mi kjære Kaja. Er vel egentlig til å henge, men jeg valgte å legge dem i peisen. Her laget de en god stemning.

Her fikk dere sett litt av stuen vår. Skal vise gang og kjøkken en annen dag.

Ha ein fin kveld videre, her skal det leses.

2 kommentarer:

  1. Kjempekoselig!!! (og nissene t mammen din e ferdige om ikkje lenge.:-))

    SvarSlett
  2. Så fantastisk!
    Ingen kan kommer her å sei at du ikkje kan lage julestemning!
    Følte nesten for å springa å pynta litt sjølv her:)
    -Eivind-

    SvarSlett