fredag 26. november 2010

Stavanger i mitt hjert!

Kan ikke beskrive følelsen jeg har om dagen! Å komme hjem er det beste som har skjedd meg på veldig lenge. Så godt å se alle igjen.

Dagene går i ett for det er jo så mange å besøke å si hei til! Onsdagen var jeg hos min svigerinne Helene på salongen hun jobber ,og fikk klippet og stripet håret. Herlig. Etterveksten hadde tatt turen ganske langt ut for å si det sånn!

Så dro jeg rett på brudeshowet med Cecilie og Christine med Brudesalongen i Stavanger. Kjempe kjekk opplevelse og et fancy show, men så vel kanskje ikke helt drømmekjolen. Jeg mener jo vi har funnet den allerede ;)  Helt til slutt dro jeg innom Ceselie og Lars.Kos kos kos!


Torsdagen dro jeg tidlig til Merethe og Johan for å tilbringe dagen min sammen med dem. Lille Johan hadde blitt så stor og var nå blitt hele 9mnd.. Han lo og laget de beste grimaser hele dagen lang, og vi trillet flere turer og hadde en kjempe herlig dag.

Nydelige Sande stranden



Så dro jeg rett til et annet vennepar, min tidligere samboer med ny samboer. De hadde fått det så fint! Hunden deres Lucas var blitt så mye større siden sist, og jeg fikk hilst på Rosa pusen Savner henne veldig merket jeg. Fikk fin bursdagsgave av den lille familien som falt veldig i smak.Tusen takk!

Dagen idag skal brukes til å besøke min kjære Maren og mannen i deres nye hus. Gleder meg stort til å se hvor fint de har fått det:) Vi skal kose oss med julemusikk og lage hjemmelagde karameller! Spennende. Skal legge ut bilder senere. Så skal jeg hjem og spise reker med foreldrene,og se gullrekken på tv. Kunne ikke hatt det bedre. Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar