torsdag 9. desember 2010

Julepyntet kjøkken og gang

Tenkte vise litt hvordan jeg har prøvd å få litt julestemning i resten av leiligeten. Hadde det meste av julepynten fra i fjor, men har kjøpt litt nytt med bursdagspenger. Er jo så mye fint, men en får nesten vente til en får sitt eget før en kjøper så veldig mye. Det blir en gledens dag, drømme meg stadig vekk til lyse rom med naturfarger, malte tregulv...ja jeg kunne bare ha fortsatt. Får håpe vi får mulighet til å kjøpe noe eget til sommeren!

Her kommer i hvertfall litt detaljer fra gang og kjøkken.

Dette er noe av det nye tilskuddet. Kurven med glass i er kjøpt på Home & cottage i Bogstadveien for en nett sum. Skiltet er kjøpt på Sanvikasenteret.

Gangen

I de to vinduene på kjøkkenet har jeg to hvite adventlysestaker, og to nye hjerter i naturstrå og sink.

Nærbilde av et hjerte.  Kjøpt i en koselig blomsterbutikk i Bogstadveien, og fantes i tre størrelser.

Kjøkkenet

Julebordet igår/natt ble veldig vellykket! God mat(tapas), underholdning og stemning. Vi danset og danset til de tidlige morgentimer. Vi hadde en stor fordel etter å ha hatt danseundervisning alle sammen. Utrolig morsomt, og for en fantastisk hytte å ha et julebord på. Siden jeg kom hjem har jeg ryddet og vasket litt, samt sittet å jobbet med anatomi... Lei nå..men ikke lenge igjen.

Ha ein nydelige torsdagskveld!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar