fredag 10. desember 2010

Eksamenslesing

Eksamenslesningen er i full gang. Anatomi, treningslære, lek og sansemotorikk og kroppsøvingsdidaktikk. Vi har en super kollokvie, men idag er det hjemmejobbing. Lange dager... Men om en uke er vi påvei hjem til Stavanger for en herlig juleferie <3 DET er motivasjon til tusen!

Lesekroken

Storforbruk av te. Ekstra koselig er det når den drikkes av mine nye Green gate kopper! 

Idag går det i lek og sansemotorikk. 

Sviblene blomstrer i stuen og får det til å lukte så godt av jul!

Nydelige farger

Sviblene blir jo fort litt topptunge, og for å hjelpe dem å stå oppreist har jeg knyttet dem til en blomsterpinne med grov tråd.

Nå skal jeg snart ha en pause med lesingen med litt trening på sats. Nærmere bestemt piloxing som er en av mine favoritter:)

2 kommentarer:

  1. Anatomi er gøy!
    God trening...
    -Eivind-

    SvarSlett
  2. Hei Katrine:)
    Så kooooselig å finne en link til meg hos deg!;)
    Og for en fin blogg du har!
    Håper eksamen gikk bra, og ønsker deg en kjempefin jul:)
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett