tirsdag 31. mai 2011

Småsyk..

Kom tilbake til Oslo fredags morgen 
etter noen herlige dager i Stavanger.
Fredags formiddag ble det cafétur på stamcaféen 
Wayne´s coffee på Bislett! 
Helt nydelig kaffe i alle varianter,
koselig betjening og herlige omgivelser.
Var der med Marte, Eva og Pernille.
Godt å få litt oppdateringer nå når skolen er over.
Helgen ble brukt til kvalitetstid med den aller best <3

Mandag kom det ikke som et sjokk en cafétur til.
Denne gangen på St. Hanshaugen med søte Marte.
Oslo får en virkelig til å bli litt mer metrofil. 
Jeg har aldri vært noen kafédronning, 
men nå er det noe av det koseligste jeg gjør.
Nå håper vi bare at sommeren de har lovet oss imorgen kommer!
Fikk også karakteren på siste eksamen igår.
Kjempe fornøyd!
Skulle egentlig feire med middag ute idag, 
men da formen min plutselig tok en helomvending måtte jeg bare finne sofaen.
Usj, ikke noe kjekt.
Feber og svimmel, så får håpe det er borte til imorgen.
Det var stunder som denne at Rosa pusen er savnet.
Gleder meg til sommer og tid med henne. 
Fineste pusen i verden <3


Ha en fin kveld:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar