torsdag 12. mai 2011

Ferdig utdannet(snart)!

Mye har skjedd siden sist.
Trysiltur som var helt toppers! 
Telemark viste seg å være en dårlig kombinasjon med mitt dårlige kne,
men det var veldig gøy å ha prøvd. 
Påskeferie som ble tilbragt i hytta til min familie på fjellet, 
og siste halvdel i min kjæres families nye hytte ved havet. 
Helt nydelig vær, fantastisk mat og påskekos i massevis med familien. 
Trengte virkelig det før hardkjøret som har vært etterpå. 
Hadde første eksamen forrige onsdag som var en praktisk eksamen. 
På tross av at jeg trakk fotball, vals og turn gikk det kjempe bra, og jeg endte opp med en B! 
Strålende fornøyd.
Nå har vi bodd på skolen ei uke og lest oss opp på neste eksamen som er imorgen.
Utrolig skummelt, men kjekk tanke å tenke på at kl. 13 imorgen
 er jeg mest sannsynligvis ferdig utdannet lærer!
Aldri mer konstant dårlig samvittighet og eksamens angst.
Glede!
Gode tanker mottas med takk imorgen mellom kl. 9 og 13 :)


Ha en nydelig kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar