onsdag 25. mai 2011

Verdens beste bror 23 år idag

I dag er min kjære lillebror 23år!
Gratulerer så masse med dagen.
Du er noe helt for deg selv du.
Alltid smilende, omtenksom, 
hjelpsom og snill som dagen er lang.
Er så takknemlig for at jeg har deg i livet mitt.
Kjempe glad i deg <3



Så idag blir det feiring med famileselskap. 
Jeg har tatt meg en spontan ukestur hjem til Stavanger for å feire broderen, 
og for å fikse diverse. Helt herlig:)
Gleder meg stort til å feire sommeren her hjemme kjenner jeg.
I går var jeg på besøk hos Maren og Stian. 
Jeg fikk servert nydelig rømmegrøt til lunsj, 
og fikk sett rommet til den lille prinsessen som kommer etter sommeren.
Veldig heldig blir denne frøkna som kommer til slike fantastiske foreldre.
Vi frøkner prøvde oss på å være litt handywomans å 
skrudde både sprinkelsenga og tripp-trapp stol opp.
Resultatet ble meget bra!
Ellers var vi på babyshop å handlet.
Så kjekt å få være med, hadde det rett og slett helt fantastisk igår jeg.
I dag har jeg drevet med noe hemmelig, 
og skal nå snart snart gå tur med mi kjære Anne Mari og Lucas før selskapet.

Håper dere har en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar