fredag 11. februar 2011

Green gate samlingen min

Som så mange andre elsker jeg Green gate <3 For en helt fantastisk oppfinnelse. Tror aldri jeg kan få nok av de nydelige fargene og mønstrene. 

I fjor fant endelig deler av servicet veien inn i mitt eget kjøkkenvindu. For en lykke! Har mye å takke en detaljert ønskeliste for. Det strømmet inn kopper og krus både til bursdag og jul.

Jeg var lenge i tvil for hvilke mønstre og farger jeg ønsket å kombinere, men jeg endte opp med Claire Multi og Spot green. Pasteller er farger jeg er veldig svak for, og ikke minst det landlige og romantiske. Dette førte til at det lysegrønne opp i mot det romantiske blomstrete traff meg midt i hjerte. Investerte i to Spot red latte kopper rundt jul til å ha svibler i. Disse passer jo nå godt inn med resten siden den røde fargen blir tatt opp i Claire Multi. Genialt spørr du meg. Godt å slipp å kun velge ett mønster. 

Jeg blir så glad av den lille samlingen min. Turen går titt og ofte ut på kjøkkenet bare for å beundre. Hør på meg, er nok en liten forelskelse her ja! Tenkte vise dere hva som står i kjøkkenvinduet mitt. Har koppene plassert i en trekasse med fire rom som jeg kjøpte på Princess i fjor. Passer perfekt!







Nå går turen ned i byen for å kjøpe meg brødformer. Skal nemlig bake brød i helgen. Legger ut oppskrift senere. 

Ha en fantastisk fredag alle sammen! 





3 kommentarer:

  1. Green gate e nydelig!:-)
    Her har eg bakt grove horn me ost og skinke i dag. Kjempegodt!
    God helg!

    SvarSlett
  2. hehe!kjenner meg godt igjen:) Samler faktisk akkurat på de samme mønstrene som deg;)

    SvarSlett
  3. I love green gate :)http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com

    SvarSlett