søndag 20. februar 2011

Bestikkposer til sølvtøy

Helt fra jeg var ganske så liten har jeg fått en sølvskje her og en sølvskje der.
Etter hvert har det blitt noen små esker med bestikk.
Disse tar plass, og er verken praktisk eller fine. 
Så når jeg kom over noen hendige bestikkposer på Princess
 var jeg ikke sen om å sette dem på ønskelisten min til jul.
Heldig meg fikk vi så og si alle posene til jul, 
og siste fikk jeg tak i på salget.
Nå gleder jeg meg til at sølvtøyet flytter inn.
Har langt ifra mye sølvtøy, men skal fortsette å ønske meg.
Jeg hadde kun en serveringskje som jeg har arvet her i Oslo, resten ligger i Stavanger.
Samler opprinnelig på "opphøyet rose".


Vet mange ikke syns det er noe særlig med sølvbestikk,
dårlige å skjære med og ikke minst dyrt.
Er vel litt enig i dette,
men jeg syns uansett at det er nydelig med et sølvdekket bord.
Siden mye er gaver fra oldermor og bestemor betyr det ekstra mye.
Hver bestikkpose har plass til 12 deler.



Vi hadde en vellykket kveld på kino igår. 
Dere må absolutt se " Jeg reiser alene". Utrolig morsom! 
Nå venter café og oppgavejobbing med søte Marte. 
Vi skal virkelig være effektive idag.

Ha en nydelig søndag i sola <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar