mandag 14. februar 2011

Blomster og fine ord

Vi har ikke for vane å feire valentinesdagen, 
og er vel begge enige om at det er en dag skapt av butikkene. 
Men idag, etter en lang dag med livredningsprøve, 
håndball, styrketrening
 og kos middag på Friday´s med Silje fra Stavanger,
 sto en nydelig bukett med syv langstilka hvite roser
("Jeg elsker deg" betyr vel det sagt i blomster)
 og et kort med velvalgte ord å ventet.


Da kunne jeg ikke annet enn å smile. 
Blir ekstra glad i mannen min når han kommer med blomster.
Ofte er det nå ikke han finner turen inn i blomsterbutikken,
så om denne dagen kan øke oddsen for at det skjer,
ja så får da dagen bare være for meg.
Katrine + blomster = veldig glad frøken
Bare jeg slipper hjertesjokolader, balonger og bamser, 
DET er ikke noe for meg.

Nå skriker kroppen etter å bli pakket inn i deilig dun.
Sov godt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar