onsdag 16. februar 2011

Forstuet skulder

Det er så utgjort!
Vi hadde innebandy igår, som jeg syns er så utrolig gøy. 
Jeg ga alt og spurtet mot ballen, og det samme gjorde en annen i klassen. 
Ingen av oss så den andre så det endte i en KJEMPE kollisjon. 
Jeg smalt rett i mellomgulvet hans så han mistet pusten, 
mens jeg fikk albuen hans inn i skulder/krageben før han fløy over meg og jeg braste i bakken. 
Legevakten ble neste stopp. 
Bildene viste ingen brudd, HELDIGVIS! 
Jeg hadde riftet og strukket leddbåndene i ac-leddet.
En veldig god forstuning.


Så armen i fatle og store mengder smertestillende blir det nok noen dager med nå. 
Har sovet lite og ingenting i natt så skolen får vente til imorgen. 
En blir så handikapet uten en arm.
Klarer så og si ingenting!
Igår måtte vi klippe av sports-BHen for å få den av.
Håper den blir fort bra så jeg kan bli med på skituren på 3 dager om to uker!
Nå må jeg ut for å handle meg noe mat.
Mannen kommer ikke hjem før sent da han leser til eksamen.
Tror jeg skal kose meg med sushi idag!

Ha en fin dag:)



1 kommentar:

  1. Du altså! Tøffe, store Katrine som takle guttene.. ;) Riktig god bedring, håpe armen blir raskt bra igjen! Og nå må du ver flinke å la an kvile seg og! Gla i deg!

    SvarSlett