søndag 14. november 2010

Ønskelisten min til jul

Jeg elsker julehøytiden over alt på denne jord. Nå er det bare to uker før første lys skal tennes, og vi tar fatt på advendts tia. GLEDE! Alle hjerter gleder seg, i hverfall i denne heimen. Ropet om en ønskeliste kom fra flere hold ganske tidlig iår, så jeg satt meg ned å skrev opp de ønskene jeg kom på. Er så mye jeg ønsker meg av interiørting for tia, men siden ingen av oss jobber har vi ikke mulighet til de store fornyelsene i heimen. Det er jo så mye fint i butikkene nå, men det hjelper lite når jeg og lommeboka ikke spiller på samme lag. Neste år har vi forhåpentligvis vårt eget krypin og er i full jobb, og da skal det pyntes så fint til jul da så. Har laget en liten kollage over noe av det som står på lista mi i år.



(Bildene har jeg lånt fra: box-fowers.sekremmerhuset, ikea, sofiesvilla.no, skoesken, artandmore-shop.de og landromantikk.no)


Nå får jeg nesten finne sengen etter en herlig søndagskveld i sofakroken med smågodt og film.
Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar