søndag 14. november 2010

Den siste uka

Denne uken har fløyet ivei, så beklager dårlig oppdateringer. Trodde jo jeg hadde veldig dårlig tid på oppgaven i treningslære, helt til vi plutselelig fikk den utsatt 3 uker. Gull!

Forrige  helg var vi somsagt på hyttetur med to andre par. Var på den koseligste hytten, med de herligste parene:) Vi gikk tur og grillet pinnebrød med ost inni, spiste god mat, drakk god drikke, spilte spill, og hadde det rett og slett helt topp. Vi fant vel ut at dette måtte gjentas om ikke så altfor lenge! Herlige golden retriveren Casper, til det ene paret var også med, og var en lykkelig vovve på tur <3


Ellers har vi hatt besøk av Silje fra Stavanger som var her på Dior-kurs. Herlig å se kjente fjes igjen, særlig når det er så lenge siden man har sett dem. Jeg har ellers jobbet med oppgaven og trent. Testet forresten på mandag og kan skryte på meg ganske mange flere kilo på de fleste øvelsene, herlig!

Skolen begynte også igjen denne uka, og vi har startet opp med turn og vollyball. GØY! Nå får jeg vel jobbe videre med oppgaven slik at jeg kan ta meg fri med god samvittighet ikveld. 

Vi gratulere min kjære pappa med farsdagen idag. Han er HELT fantastisk, og fikk en sushi bok og et fint kort på sengen idag <3

Avslutter innlegget med et bilde av de nydelige rosene jeg kjøpte meg før helga.


Ha en herlig søndagskveld!

1 kommentar:

  1. Gralla me ny blogg! Ska følge med her vett du!
    Sinnsykt bra forside du har laga (bildene på toppen)Dødskult!
    -Eivind-

    SvarSlett