søndag 21. november 2010

Siden sist

Siden sist har jeg hatt bursdag. Jeg bare elsker bursdager, og min fantastiske mann gjorde dagen min perfekt! Den startet med frokost i stuen. Han hadde tent sikker 20 levende lys i hele stuen, og hadde skrevet et nydelig kort. Han vet at kort er det kjekkeste jeg får! Heller et fint kort, enn hvilken som helst gave.

Videre dro jeg en tur på skolen hvor jeg fikk mange klemmer og gratulasjoner, muffins av Jane, og en pose med ulikt snadder av søte Marte. De var absolutt med på å gjøre dagen min enda mer spesiell<3 Min kjære ba meg med ut på middag med god drikke på kvelden. Til slutt endte dagen opp på kino hvor vi så Facebook filmen, og hadde et kilo med mix gotterier i fanget. Jeg var i himmelen <3

Natt til fredag var jeg på Harry potter premiere med noen søte jenter fra klassen. Den var veldig bra, og er du en Harry potter fan vil du ikke bli skuffet! Veldig trøtt til slutt var vi alle, for filmen var ikke ferdig før halv 3, men verdt det det var det.

Helgen har blitt brukt til tv-titting, godt mat, kafé, oppgave og film. I går hadde vi besøk av et vennepar og hunden deres Casper. Vi så film på storskjerm og spilte Alias med hjemmelagde ord etterpå. Vi fikk oss alle en god latter i de utallige mimingene!

Søte som de er hadde de med seg en gave siden jeg hadde hatt bursdag! En nydelig blomsterdekorasjon med en svibel. Juleblomst nr. 1 <3 Tusen takk!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar