lørdag 5. mars 2011

Jente weekend og nordmarkatur

Tiden har fløyet de siste ukene. 
Jobbing med semesteroppgaven som for opplysningen ble en monsteroppgave på godt over 60 sider. 
Vi føler oss godt fornøyde med resultatet som ble levert på mandag så nå får vi bare vente i spenning på resultatet. 
Tenk at dette var min aller siste oppgave jeg skriver før jeg er ferdig utdannet. 
Glede!
Ellers hadde jeg tre av mine fine frøkner på besøk forrige helg.
Helga, Merethe og Henriette.
Vi startet helgen med å koste oss med ost, kjeks og vin kvelden de kom, 
samt at Merethe disket opp med verdens beste dessert! 




Se på denne herligheten.
Knuste Bixit-kjeks, vanilje kesam, mango og druer lagt lag på lag.
Tror det er noe av det beste jeg har smakt på lenge!
Resten av helgen gikk med til mer god mat, gode samtaler, shopping og en bytur av de sjeldne. 
Rett og slett kvalitetstid av ypperste sort <3
Tusen takk for en fantastisk helg.

Uken fortsattte med en 3 dagers tur på tvers av Nordmarka. 
Siden jeg har en skadet skulder ble løsningen at jeg trakk sekken min i pulk.



Vi fikk påskevær, godt føre og minner for livet disse dagene. 
Gikk på ski noen mil hver dag, og satte opp leir i marka på nye steder hver dag.
Stort sett gikk det veldig bra, til tross for tung last. 
Jeg har en stor takk å gi til gruppa mi bestående av 
Kristine og Marte 
som var til stor hjelp for meg gjennom hele turen. 
Takket være dem kom jeg meg opp bratte bakker,
 og gjennom dagene på tross av smertene fra skuldera. Dream team! 
Forholdsvis fort gikk vi også til tross for meg og pulken :) Jeg er imponert!

Så solbrendt på nesen, støl og sliten så var denne helgen satt av til hvile og pleie.
Fikk truffet Victoria og hennes lille prins på 9 uker som er i Oslo idag.
Helledussen for en nydelig liten skapning. 
Vi storkoste oss på kafé. Savner tidene i Hamar stort.
Nå skal jeg kose meg med jentefilm og gotterier siden min kjære er med gutta. 
Forresten fått med dere at Freia påske-egg er kommet?


Ha en nydelig lørdagskveld!

1 kommentar:

  1. Kan bare sei ein ting, fantastisk!
    Høres ut som du kose deg masse... kjekt med besøk.... og den turen må eg bare sei at eg e ein smule misunnelige på:)
    -Eivind-

    SvarSlett