søndag 20. mars 2011

Lese søndag

Kom hjem fra en vellykket men travel tur med klassen 
på Skeikampen utenfor Lillehammer på fredag. 
Uken har gått med til å lære alpint, klassisk, skilek mm. 
Helt topp uke med sol fra skyfri himmel, 
godt selskap og mange kjekke opplevelser. 
Alpint var så gøy!
Etter en uke med mange inntrykk var derfor  mine planer for helgen heller få. 
Var jo også hjemme i Stavanger forrige helg,
og dette er også en grunn til lite blogging de siste ukene. 
Dagen idag har jeg tilbragt i sofaen med en god bok og nydelig mango. 
Er så godt å ha slike dager innimellom.
Boka jeg har strarta på nå er : "Øya" av Victoria Hislop. 
Har hørt veldig mye bra om denne så gleder meg!


Mannen er flink og er på skolen å leser som vanlig. 
Skal bli så godt å bli ferdig med studier. 
Blitt lite tid til hverandre de siste månedene kjenner jeg.
Nå skal jeg snart begynne på dagens middag.
Hjemmelaget grønn suppe med paprika, mais og svinekjøtt.
Legger ut oppskrift imorgen hvis den blir bra.

Ha en fin søndag videre:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar