mandag 17. januar 2011

Tirsdag

Idag har vi jobbet med oppgaven. Ferdig med 3 årsplaner, 2 emneplaner og 3 økplaner snart! Herlig, så blir det å skrive teoridelen. Så godt å jobbe med noen som tenker likt som en selv.

Har hatt en kjempefin helg! Fredagen var det som vanlig hjemmekos med god mat og drikke. Lørdagen var jeg ute med to frøkner fra klassen. Vi var hos meg først og sang singstar, for så å ta turen ut for å danse litt. For en fantastisk kveld!

Fikk nydelige hvite tullipaner av Kristin og Frank før helgen <3 Søte og omtenksomme som de er ville de gi meg en oppmuntring. Ble så utrolig glad, og de pryder så fint opp på salongbordet. Tusen takk. Alltid kjekt med blomster! Kristin har forresten bursdag idag så gratulerer så masse med dagen frøken. Kanskje det venter deg en liten overraskelse når du kommer fra jobb?


Nå har jeg hatt meg nydelig sushi mens jeg titter på Gossip girl. Helt herlig! Ikveld blir det Puls med favoritt instruktøren min på sats. Gleder meg.


Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar