tirsdag 11. januar 2011

Skummelt..

Nå ser det ut til at det blir en ny Stavangertur på oss raskere enn først planlagt. Det har seg sånn at legen på sykehuset hadde fått  svar på MR scannen jeg tok i juleferien, og den viser funn.. Av hva vet vi ikke. De har ikke lov til å si noe over telefon, men jeg fikk idag vite at det ikke er noe veldig alvorlig. Guri, det kan jo være så mye. Jeg er jo livredd sykehuset så for meg er jo dette rene torturen. Vi får bare krysse fingrene, og ta tiden til hjelp.

Godt e det ihvertfall at jeg har verdens beste samboer som skal være med min side hele veien. Må legge ut et bilde av hva som ventet meg i kjøleskapet en morgen han hadde vært på klassefest en torsdag, og jeg skulle på skolen morgenen etter. En gigantisk kokosbolle med en lapp hvor det sto: " ELSKE DEG JENTÅ MI! HØYERE ENN ALT." Ikke såmye som skal til. Heldig er jeg som har deg <3



Jeg har fri i to uker nå, da 3. klasse er ute i praksis. Skal jobbe mye med en ny oppgave, ellers blir det nok en del trening og avslappning. Hadde min første treningsøkt på sats etter juleferien igår, og formen var vel ikke noe særlig å skryte over. Fikk ikke trent mye i ferien, da vi ikke har en sats i nærheten, og jeg ikke har lappen enda for å kjøre til en. Men nå skal jeg komme igang igjen. Skal sette meg ned å lage et nytt styrketreningsprogram. Ønsker litt mer muskelvekst så da må det noen justeringer til. Syns det er så kjekt å ha fått mer kunnskap rundt dette emnet!

Frem til Piloxing i ettermiddag skal jeg titte på Gossip Girl på nettet. Er helt hekta:)

Ha en finfin dag!

1 kommentar:

  1. Lykke til:) Det går nok bra ska du se... Godt du har gode folk rundt deg.... (og skulle sykehuset bli for skummelt, så holde eg t i underetasjen:) )

    SvarSlett