tirsdag 18. januar 2011

50-talls mintgrønn "Panter" kjøkkenvekt..

Er noe jeg ønsker /har ønsket meg veldig lenge. Uten hell! De fleste jeg har funnet på nettet skal ha 500-1000kr for en slik, og det er veldig mye for en student. Har kikket og kikket på finn.no og andre sider, men de få som er kommet ut har ikke vært aktuelle med tanke på pris. Fikk nesten napp i forrige uke. Fant utrolig nok en til 150kr, men den var nettopp solgt. TYPISK! Så får bare lete videre. Ser for meg denne herligheten stående på kjøkkenbenken ved siden av det grønne Green Gate serviset. *drømme*

(bildet har jeg lånt fra en heldig blogger som er eier av et vidunder: verandasol.blogspot.com

Idag ble Marte og jeg ferdig med alle planene! Guri vi er flinke. Nå venter middag, for deretter Piloxing om et par timer. Gleder meg:) 

Ha en fin ettermiddag!

1 kommentar:

  1. Å, elsker slike kjøkkenvekter iden fargen! <3
    Du kommer nok over den rett tilslutt skal du se ; )

    -Ha en fin dag -Klem fra Karina : )

    SvarSlett