torsdag 13. januar 2011

Hvorfor ikke?

Rett før jul fant jeg men en "må-ha" på Mester grønn. En potteskjuler formet som en kasse av gammelt tre, med fine stjerne vinduer. Denne gjorde seg veldig fint med svibler i, men nå som den sesongen er over var jeg ikke helt klar for å pakke den vekk. Det var da jeg kom på den gode idéen med å ha t-lys i den. Ble veldig fornøyd! Stjerner er jo så inn om dagen med tanke på interiør så passet jo midt i blinken.




Har tilbrakt mye av dagen på skolen med Marte. Vi skal skrive oppgave sammen, og var inne for veiledning idag. Etterpå fikk vi kommet godt igang med skrivingen. *Flinke jenter*. Nå står burritos og sofakrok på menyen resten av kvelden. Mannen har forslått seg i skuleren etter et møte med de såpeglatte veien her i Oslo, så han må holde seg i ro. Selvfølgelig stiller jeg mitt selskap til disposisjon.

Ha en fin kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar