onsdag 25. juli 2012

Prosjekt dagseng

Her i huset er det stadig ting jeg skulle ha fått gjort, 
og en av disse tingene var å få en gjesteseng i hus.

Lenge har jeg drømt om en hvit Hemnes dagseng fra ikea, 
men etter å ha målt litt fant jeg ut at skråtaket vårt satt en stopper for at den.
Et godt andrevalg ble derfor Brimnes dagseng. De to er bygget opp med samme konsept.
Enkeltsenger som lett som en plett kan trekkes ut til dobbelseng.
Godt å ha god plass til gjester som skulle komme vest fra, 
eller middagsgjester som ønsker å sove over.
Under sengen er det to store skuffer med masse oppbevaringsplass.
Med et par puter tror jeg denne vil bli perfekt på gjesteværelset vårt.

Idag kom den i hus.
Vi har sprettet første eske 
og jeg oppdaterer senere hvordan det går.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar