fredag 20. juli 2012

Kjøkkenet

Tenkte vise kjøkkenet som nærmer seg ferdig.
Vi skal enda male veggene i fargen Skumring og legge retrofliser mellom benk og skaper, 
men nå har vi i hvertfall fått på plass møber.
Lampen er kjøpt på Home and cottage og 
bordet og stolene er fra Ikea.
Bordet heter Melltorp og stolene Ingolf.
Hadde egentlig planer om et rundt bord med etterligninger av Tolix stoler rundt, 
men når jeg ikke fikk tar i bordet jeg hadde tenkt ble stolene lagt ut på finn. 
Var egentlig til det beste for dette står bedre i stil med spisestuen og resten av huset.
Røde roser fra bestemor og onkel som har ligget over fra igår til idag på bordet.
Liftgardinene er fra Boligfryd,
og de har vi i spisestuen og på de to soverommene nede også.
De kom plutselig på overraskelsestur fra Stavanger.
Var ute å spiste fantastisk mat på Fratelli i Lillestøm igår. Anbefales <3
Nå er sengtøyet vasket og henger ute i sola og jeg og Milla skal ta oss en løperunde i lunderåsenskogen.
Hipp hurra for Marte som fyller 24år idag!



God fredag <3

4 kommentarer:

  1. Frank og Kristin20. juli 2012 kl. 12:35

    Det er Frank og Kristin som nettopp fant ut hvordan vi kommenterer inneleggene dine:)! Fine bilder, og fint kjøkken;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia! Åå så koselig med kommentar fra dere :) Jo takk vi ble veldig fornøyde!

      Slett
  2. :-) så koselig med ett innlegg fra deg!

    Hihi vi er akkurat motsatt av hverandRe, jeg bytta ut ingolf stolene mine til spiger metall stoler ;-)
    også har jeg malt kjøkkenet i skumring !! Veldig fornøyd med fargen..
    God helg. Line

    SvarSlett