torsdag 9. juni 2011

Regnbortdagen

Idag våknet jeg til regndråper på vinduet.
Syns det er noe koselig med det å ligge uder dyna å høre regnet mot ruten.
Er nok mye fordi det minner meg om Stavanger,
men også for at en kan ha en skikkelig innedag med god samvittighet.

Imorgen kommer mannen hjem å jeg kan nesten ikke vente!
Vi skal kose oss å feire at vi begge er ferdig utdannet.
Jammen har det har vært noen harde studieår,
men nå er det endelig over.

Dagen idag har gått med til å pakke pakke pakke..
Dro til biltema med Kristin tidligere for å hamstret masse esker.
Så nå kan de to flinke frøknene pakke videre.
Nå holder jeg på å skru ned en kommode.
Hanywoman!
Middagen idag ble enkel.
Ingenting er så kjedelig som å lage middag til én person.
Laks som er frest i pannen, grønnsaker og salat.
Nydelig, raskt og lett:)


Nå venter sofaen resten av kvelden.
Jammen må en nyte ferien også:)
Ha en strålende kveld i regnværet.

1 kommentar:

  1. Hei Katrine!
    Så artig å "treffe" deg i bloggverdenen, jeg så gjennom noen gamle innlegg da jeg oppdaget kommenter fra deg (derfor litt sen svar fra meg) takk for kommentar, så kjekt at du fant veien til bloggen min:)
    Så koselig blogg du har, og ja, skikkelig herlig med slike dager vi kan pusle med hjemmesysleri med god sammvittighet!

    Gratulerer så mye som nyutdannet, kan tenke meg at det er en herlig følelse!
    Ha en fin tirsdagskveld, jeg titter gjerne innom igjen:)

    Klem Julie

    SvarSlett