fredag 4. januar 2013

Mugtail

Hvor ble høsten av? 
Travel har den i hvertfall vært.
Startet som kontaktlærer i høst for første gang, 
og det var en omstilling som krevde sitt. 
Men FOR en givende jobb, og FOR noen nydelige elever jeg har.
Uansett så ble helgene prioritert til avslapping, turer i det fri og venner.
Nå er jeg derimot tilbake med litt blogging håper jeg.

Hatt en herlig ferie hjemme med familie og venner i Stavanger. 
Kunne ikke ha ønsket meg mer etter den travle høsten.
Nå er det helg som skal nytes til det fulle. 
Har litt nye prosjekter på gang i huset etter en liten pause i oppussingen.
Gleder meg!

Nå nyter jeg og jentene en rolig kveld, 
og har tent opp lys i den nye Mugtailkoppen min.
Skålen er fra TineK, og sommerfuglen fra søstrene grene.
Her i huset ble alt rødt pakket bort i går,
og de lyse detaljene er på nytt tatt frem.


God helg!

2 kommentarer:

  1. Deilig å få pakket bort det røde når julen er ferdig....Og det lyse som kommer fram igjen blir jo bare så trivelig :)

    Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett