lørdag 21. januar 2012

Mini fornyelse av kjøkkenet

Kjøkkenet vårt liker jeg veldig godt. 
Det er romslig, har god benkplass, masse skapplass og det er lyst.
Men likevel var det en ting jeg ikke klarte slå meg helt til ro med.
 Treknottene i bøk.
Hvite profilerte kjøkkenfronter er nå enda "inn", 
men disse knottene var litt utdaterte.
Kjøkkenet liker vi som sagt, 
men vi hadde lyst å oppdatere det litt.
Løsningen ble å skifte knottene.
Vi gikk for noen mindre i børstet stål,
og forandringen ble så bra!
På sikt kunne jeg også ha tenkt meg en heltre benkeplate fra Ikea
 og noen fliser på veggen, men det har absolutt ingen hast.
Nok som skal gjøres før den tid.


På torsdag fikk vi hilst på den lille faddergutten vår <3 
Han var så ubeskrivelig nydelig.
Gratulerer nok en gang til Kristin og Frank!

I dag har jeg hengt opp litt i yttegangen,
og i morgen er det grunning av lister som står for tur.

Tjo og hopp!

1 kommentar:

  1. Heisann :) Fint kjøkken du har. Hva heter det ? Svar gjerne under her. Har tenkt på å skifte fronter på mitt eget.
    Mvh Marianne fra Trondheim

    SvarSlett