tirsdag 20. september 2011

Vår nye hverdag

Vår nye hverdag har for fullt slått inn.
Begge i nye jobber i en helt ny by.
Føler selv vi har vært utrolig heldige, 
for vi stortrives!
Jeg har startet som lærer på et 4. trinn, 
og har kommet på et helt supert team som virkelig er til inspirasjon og glede.
Skolen som er så og si ny,  gir også en ekstra gnist til lærerarbeidet.
Nei alt er bare topp rett og slett.

Foreløpig leier vi en sokkelleilighet på Lørenskog, 
men vi håper at vi snart kan finne oss noe eget.
Har noe i kikkerten så vi får bare vente å se.
Spennende tid i møte!

Oppsummeringen av sommeren er den at jeg har vært forlover til nydelige Cecilie.
Vi hadde et fantastisk utdrikkningslag, og et bryllup som ble den optimale drømmedagen.
Ellers har vi vært i bryllup til Stine og Håvard som også var helt fantastisk.
Og som ikke det var nok giftet Anne Mari og Espen seg i sommer uten forvarsel på et tak med utsikt over Santorini.
Latterlig romantisk!
Dette resulterte i et utdrikkningslag (etter bryllupet riktignok) som vi sent vil glemme.
Elsker virkelig bryllup og alt rundt <3

Vil også nevne at Maren og Stian fått ei nydelig lita jente!
Skal hjem neste fredag, og kan nesten ikke vente til å få hilse på lille Martine.
Gratulerer så masse igjen.

Høsten har virkelig kommet, 
og det betyr for meg en stor kopp te, pledd og masse levende lys.
Ikveld skal jeg og min kjære på kino.
Viktig å ha litt kvalitetstid i en ellers så travel hverdag:)

Limegrønn lykt fra Kremmerhuset

Ha en nydelig kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar